Dec 2, 2009

Rannad

Esmaspäeva hommikul sõitsime Bowenisse, kus saime kokku Broomest tuttava Stinaga. Veetsime terve päeva mööda linna randu ringi tiirutades. Õhtul läksime pubisse sööma. Muide, seda pubi on kasutatud filmis "Austraalia." Bowen ise on väike linnake, kus linnavalitsusel on mingi aeg asfaldit meeletult üle olnud. Väga laiad tänavad ja suured parkimisalad, vahepeal ei saa arugi, kus sõitma pead...
Järgmisel hommikul võtsime suuna Airlie Beachi suunas. Esimesel päeval passisime niisama ja ootasime järgmist päeva, sest me panime end paadikruuisile kirja. Käisime paaris rannas ka. Esimeses rannas oli just paat põhja läinud ning terve rand oli kila-kola täis. Suure mõõna tõttu oli ka paat ilusti kaldalt näha. Teises rannas oli ka hästi suur mõõn. Võrk mille vahel ujuda võib oli täiesti kuival. Linn ise on turistidele mõeldud kuurort. Palju pudi padi poode, söögikohad jne.

Omanik kõnnib ümber paadi...

Järgmisel päeval läksime Whitsunday saarekesi külastama. 74 väikest saarekest kuulub nende saarte gruppi. Külastasime kuulsat Whitehaven randa ja käisime snorgeldamas. Rand on ainulaadne maailmas, siin asub kõige valgem ja peenem liiv. Isegi NASA võttis siit rannast 60ndatel 8 tonni liiva teleskoobi ehitamiseks. Liiv oli tõesti hästi pude ja rannas polnud päiksepaistelisel kuumal päeval üldse kuum kõndida (valge peegeldab kõik päiksekiirguse ära).
Hiljem sõitsime snorgeldamise kohta, kus nägime rohkem kalu, kui Cairnsis sukeldudes. Hästi palju värvilisi kalu. Paadiga sõites oli näha ka suuri kilpkonni ujumas, kuid snorgeldades me neid lähedalt ei näinud. Selle eest nägime suure rai ja meritähe ära.
Homme liigume edasi lõuna suunas. Eks näe, kuhu välja jõuame. Plaane pole...

Teil on Eestis sama head ilmad, vää... :P

Priit F said...

Paremad veelgi! Vihm eile, vihm täna, vihm homme jne. Tegelikult täna isegi ei sadanud. Aga haiglaselt valge liiv ja ilusat värvi vesi :-)

Signe said...

Vastikud olete :D

Aga tegelt väga mõnus... Tahaks ka sinna. Nii ilus sinine vesi ja valge liiv. Nagu paradiis.
Aga meil pidi külmemaks minema hakkama,loodame et tuleb lumi siis vähemalt.

Anonymous said...

Tahaks seda valget liiva oma silmaga näha, esimene reaktsioon oli, et näh Helen jääsulbis:))

Silvi

Suur see rai siis mõõtmetelt oli?
Pole aimugi sellest kalast kui suureks võib kasvadda, olen kohanud ristsõnu lahendades seda nime. Silvi

Helen said...

ei oska öelda,kui suur ta oli. vee all tunduvad asjad suuremad. läbimõõt äkki meeter + saba

Anonymous said...

ilusad pildid teil. Nagu paradiisis.

meil koguaeg sajab ja sajab. Detsembris peaks nagu lumi olema, aga ei midagist.