Mar 10, 2009

Broome

Meil on nüüd 2 telefoninumbrit. Uus number on: 61 402754641

Oleme siin veetnud hetkel 7 päeva. Neljapäev ja reedel tegelesime töö otsimisega viisime võimalikult palju cv-sid igale poole laiali. Hetkel seis selline, et hooaeg ei ole alanud aga 3-4 nädala pärast peaks olema tööd nagu muda:) Hetkel plaanime Siimuga siiski siin natukene oodata ja vaadata ning mitte kohe mujale põrutada. Iseenesest linn on pisike ja vaikne ning rahulik elamiseks. Öömaja on ka tunduvalt odavam kui seni maksnud oleme. Viibime siis noorte hostelis nimega Last Resort.

Backbackerid

Tunti huvi milline näeb hostel välja. Klõpsisime mõned pildid nüüd. Elame ühika toas kus on 3 nari (6-ne ühikas). Tavaliselt on valida kas soovid ööbida 2, 4, 6 või 8 toas või eraldi tüdrukute toas või poiste toas. Duðð ja wc on koridoris, hoovis on bassein palmide all ja puhkekohad. Veel on siin baarilett ja piljardilaud. Iga hostel pakub ka võimalust pesupesemiseks ja söögitegemiseks ühisköögis. Internet siin riigis maksab, tasuta võrke on leida üliharva.

Seltskonnast

Eelmine nädal lisandus meie seltskonda Ave elukaaslane Aare. Kokku oli meid hetkeks 6, kuid Ave ja Aare ostsid endale juba eraldi auto ja põrutasid tagasi Karratha poole esmaspäeval. Nii, et meie seltsond laguneb ja kõigil natuke erinevad plaanid. Auto panime ka müüki, loodame selle 2200 doltsi eest maha müüa. Siit me Siimuga uut autot vaatama ei hakka, pigem suundume mõnesse suurlinna lennukiga ja vaatame seal mis edasi saab. Aga elu tühja kohta ei salli ja hetkel vaatab meiega ringi veel üks kaasmaalane nimega Siim, tema on siin pool ekvaatorit viibinud juba 10 kuud.

Rand

Käisime ka kuulsas Cable beachis. Mõnes kohas on kirjas, et see peaks maailma randade TOP 5-s olema, kuid erilist muljet see rand meile küll ei avaldanud. Suur igav liivarand, helesinine vesi ning suurt rohkem ei midagi. Eeldasime rohkem palmiranna moodi asja. Kaks pilti ka. Esimesel pildil Cable Beach ning teisel Broome linnarand.
Rannas käies oli ilm umbes 35 kraadi, päike paistis ka lagipähe, tuult ei olnud. Eeldasime, et ookenivesi vähemalt jahutab meid. Kuid vesi tundus olevat veelgi soojem kui õhk. Vesi oli isegi liiga soe ujumiseks :) Poleks uskunud, et sellist asja kunagi kohtan. Veest välja minnes oli hea jahe õhk :)

Töö otsimisest

Käisin täna jälle mõned kohad läbi, viisin isegi bensiinijaama avalduse sisse. Näis...elu on lill.. ja mingi võimalus peab avanema ja kindlasti avanebki:)

Eile

Esimene õhtu, mille veetsime kohalike seltsis õlle ja siidripudeli taga:) kohalikud on päris sõbralikud tegid kõik välja. Eestlastest peetakse väga lugu, ja meenutatakse ikka heade sõnadega. Üks töötaja Scott meenutas ikka õhtujooksul mitu korda, kuidas kaks eesti tüdrukut talle belgia shokolaadi sisse söötsid:) Ja eesti tüdrukud pidid väga ilusad olema. See sama Scott kirjutas mulle ka Austraalia naiste 5 armukeele reeglit:) Panen need siinkohal kirja ka, kes inglise keelt oskab see saab aru. Kas pole mitte sama mis mujal maailmaski:)
5 languages of love 1. Acts of service (breakfast in bed) 2. Quality time (personal time, time alone) 3. Affirmation, Praise (the meal you cook, amazing no one can do better) 4. Gift giving: flowers, chocolate 5. Physical touch.

Muide, sain täna tagantjärgi naistepäeva kingituseks ehtsate pärlitega kõrvarõngad. Minu Siim on kõige parem:) Pidin juba pühapäeval saama aga poed on jätkuvalt nädalavahetustel minimaalselt avatud.
Emme, kas ma olen k6hnem? muide need pyksid enne 2ratulekut mulle jalga ei mahtunud.

Ups. Scotty jalutas praegu minu k2ter2tt ymber ringi basseini 22rde. L2hen pyyan ta kinni.... J2rgmise korrani.

Anonymous said...

vaat, kuidas inimene harjub kõigega! Kui oleksite paar kuud tagasi sellisesse randa sattunud, oleks kõik nii ilus olnud! Aga hostel tundub ok. Ma arvasin, et kole ja kõle, aga basseini juures on isegi et mõnus.

Siim said...

k6ige normaalsem bassein yldse, mida me oleme seni siin hostelites n2inud. siin basseinis k2ime me ikka iga p2ev ujumas ka. mitu korda enamasti. perthis billabongis k2isime nt vaid 1 korra n2dala jooksul.

Anonymous said...

ei saa aru, milleks kahte tel. nr. vaja teil, see ju maksab.