Jan 21, 2010

Aasta täis!

Tänaseks oleme Austraalia pinnal veetnud täpselt ühe aasta! Aasta kokkuvõtva postituse tegime tegelikult juba mõni postitus tagasi ära. Kõik me algsed reisikaaslased on praeguseks hetkeks Austraalia pinnalt lahkunud. Andres just lahkus eile. Tema viimased 60 sekundit kõneaega oli pühendatud meile, mis oli väga tore :) Edu talle Aasia reisiks.

Aasta täis saamise puhul teekonna kaart ka. Rohkem me liikuda ei plaani, kui just keegi Tasmaaniasse ei meelita.



Siimu esimene tööpäev
Firmas töötab umbes 10 inimest. Kõik hästi sõbralikud. Hommikul tutvustas üks töökaaslane kontorit ning andis sorgeldamiseks kaks tintekat ning pärast sai ka uhke nahast päeviku, kuhu saan märkmeid teha. Neid pliiatseid kauaks polnud. Kui peaarhitekt tuli näitama, mis joonistel muuta tuleb, siis sorgeldamise käigus pani ta pihta minu punase tinteka. Teise pliiatsi panin igaks juhuks eemale, äkki tuleb ta veel tagasi... Kontoris on mul üks kõige parema vaatega laud, aknast paistab purjesadam ning veidi rikaste elumajasid. Darwinis on hetkel vihmahooaeg, seega on lootust näha mingi aeg ka kõvat äikest. Istun juba esireas. Kontorist öeldi, et tõelist tsüklonit kohtab harva, kuid äikest peaks ikka päeval ka tulema. Uutest asjadest on mul kontoris veel oma neoon vest ja kiiver. Esimeseks tööülesandeks sain ma ühe kapi jooniste tegemise ning seejärel hakkasin tegelema aborigeenide õppeasutuse juurdeehitusega. Programmiks on AutoCAD, mis mulle tegelikult ei meeldi. Aasta jooksul peaks kogu firma REVITile üle minema, loodetavasti tuleb üleminek juba lähikuudel, siis saab CVsse veel ühe uue programmi kirjutada :)
Muidu aga kõik OK. Helen käib linnas tööd otsimas, midagi leidnud veel pole, mida ta teha tahaks. Meie elamisest kirjutame ning teeme pilte hiljem.

6 comments:

Signe said...

Päris hea ülevaatlik kaart :)

Kodukal sinu nime veel pole :)

Helge said...

suurepärane! Jõudu tööle ja tööotsimisele!

Siim said...

kodukal pole p2ris mitme inimese nime. Ainult pikemat aega olnud t66taja on.

kelin said...

Oi, mulle meelivad teie kaardid! :) Kui ainult ise ka teha oskaks :)

Helen said...

Siim on meil see kaardi meister:)
Kelin,kas te juba liigute?

Signe said...

Ma sain täna sünnipäevakaardi :) Parem hilja kui mitte kunagi ;)