Mar 11, 2009

Kvaliteetaeg ja kaamlid

Esmaspäeva õhtul oli meil kokkusaamine tänu teisele Siimule veel kahe eestlasega, kes töötavad samuti Broome´is hotellis. Tore, sain julgust, et veidi peab ootama enne kui nad reageerivad CV-de peale. Ja nad helistavad vaid korra, kui sa vastu ei võta telefoni, tähendab, et oled juba tööst ilma jäänud, kuna tahtjaid on palju.
Veetsime selle õhtu Cable beachis vaadates päikseloojangut ja kaamleid, ning see rand tundus palju palju ilusam kui esimesel korral.
Kaamlitest

Päikseloojangutel ja päiksetõusudel korraldatakse siin iidsete kõrbeveokitega meeldejäävat turistisõitu. Kavatseme kindlasti seda kunagi teha. Igatahes isegi vaadata kaamelite rongkäiku päikseloojangu taustal oli väga kena elamus.

Hommik

Täna on siis 11 märts. Hommikul helises telefon ning leppisin kokku oma esimese tööintervjuu selle mandri pinnal. Kell 11.45 kohtumine Roebuck Hotellis. See on selline suur kompleks, kus on mitu baari, mitu majutusasutust, joogipood jne. Korraldatakse erinevaid üritusi. Intervjuu ise kestis umbes 10 minutit. Natuke kartsin oma inglise keele pärast, aga nagu selgus polnud midagi karta. Ma isegi ei komistanud ühegi sõna välja hääldamisel:). Ise naersin, et ju see oli sellest, et hommikul pea vastu voodit ära lõin:). Küsiti kust ma pärit olen, kaua ma Austraalias olen ja nipet näpet eelmiste töökogemuste kohta. Ei midagi rasket. Ja inimesed tundusid ka normaalsed olevat. Aga selle jutuga tahan jõuda selleni, et homme alustan tööd lapilükkajana:) ehk siis asun tegema housekeepingut (koristustöö tubades). Poisid olid selle koha jätnud vahele tööküsimisega ning läksid ka nüüd sinna taotlust sisse viima:) Loodan, et õnnestub Siimul ka sinna tööle saada, saaksime vähemalt ühise toa.

Autost ilma

Täna müüsime oma auto ka maha. Ostjateks oli korralik aborigeeniperekond, kes võttis auto kohe ära ilma proovisõitutagi. Auto eest saime 2200dollarit.
Auto ostsime 400dollariga, parandamiseks läks veel 225dollarit. Kulutused kokku seega 625$. Seega müügikasum oli meil 4 peale kokku 1575 dollarit, näkku 390 dollarit.
Autoga sõitsime 5kesi maha 6000km. Bensiini peale kulus umbes 780$. Seega näkku läks bensiin maksma 156dollarit.
Kokkuvõtteks maksis see perekond meile terve selle tripi kinni, üle jäi raha 235dollarit (1900EEK näkku). Ehk siis tasuta trip. Pole paha :)

Anonymous said...

Olete ikka röövlid küll :)

JMC said...

aiaiaii müüsite ära ruunatud auto pärismaalastele pole ime et kohalikud on tigedad kui valged neid tüssavad :D

Siim said...

aborigeenidel oli sel p2eval palgap2ev. siis nad laristavad. k2ivad elektroonikapoodides ja ostavad suuri plasma TVsid jne :) riik annab neile raha p2ris palju. meie palk ilmselt nii suur pole, kui nende abiraha. auto eest oleks isegi tglt vb 3000 ka saanud, kui oleksime selle hinna kuulutusse pannud. ei hakanud riskima.

JMC said...

aga siis uus auto odavalt ja saab jälle tasuta liikuda :)

Siim said...

siit broomest me heleniga autot ei vaata. sest ylej22nud linnad on liiga kaugel (Darwini 1800km kaugusel, vahepeal suurt asutust rohkem eriti pole). pigem lendame lennukiga idakaldale ning vaatame sealt mingi panni.
Broomest on raske uut autot osta ka. Pakkumisi on v2he.

Anonymous said...

Kuidas tööl läheb?

Helen said...

Hetkel poole kohaga t66l (kylastajaid praegu v2he). Tavaline. Lykkad lappi ja nii ta l2heb. :)