Dec 27, 2010

Phuket, Tai

Nüüd on alanud meie rannapuhkuse osa. Sellepärast valisimegi oma sihtpunktiks Phuketi. Tahtsime lõpuks vaid rannas ka vedeleda, mitte ainult teel olla ja sõeluda ühest paigast teise. Ja millal me ikka sellist sooja ilma nautida saame. Tundub, et varsti ei näe me sooja ilma päris pikalt.
Jõulu esimeseks pühaks läksime Phi Phi saarte ekskursioonile. Tegemist kuulsa filmi Beach võttepaigaga. Eelmise aasta Austraalia ringreis sattus samuti jõulude perioodile nagu ka puhkus sel aastal. Tai jõulu- ja aastavahetuseperiood on turismihooaja kõrgpunkt. See tähendab seda, et kõik majutusasutused on täis, rahvast on palju... Ja muidugi Phuket on üks populaarsemaid kohti Tais. Aga noh, rannapuhkust me tahtsime.

Maya Bay, Beach´i võttepaik

Turistid...

Monkey Island. Ka sel korral õnnestus ahve näha.

Väike saareke, kuhu läksime snorgeldama ja päikest võtma.

Mugavus ennekõike, 3 meetrit ookeanini.

Meie jõulud 2010! Maa oli valge!

Rannapäev Patongis

Mis teeb selle pildi eriliseks? Vastuse leiate tekstist.

Meie esimene planeeritud molutamise päev oli populaarses Patongi rannas. Patong on Phuketi saare turismikeskus. Palju pubisid, palju poode, suur rand jne. Oma hotellivalikuga läksime veidi mööda, meie hotell asub teisel pool saart Phuketi linnas. Asukohaga läks eriti hästi, sest hotelli ümbruses on lõbumajad. Selleks perioodiks oli odavaid tube suht raske leida, seetõttu ka selline valik. Õnneks on transpordiühendus erinevate randadega suht okei.
Rannas rentisime endale rannatoolid. Kuna hommikul oli rahvast veel vähe, siis oli rannatoolide valik päris suur. Päeva edenedes saime aru kuhu me oma rannatoolid võtsime. Nimelt algas meie toolidest vasakult geide piirkond. Populaarne nähtus oli paks valge vanamees ja noor aasia poiss kõrvuti lamamistoolidel. Tai on tuntud seksiturismi poolest. Aga sellist vaatepilti enda kõrval ei osanud küll oodata. Õnneks leevendas vaatepilti paremale jäävad topless naised :)

Kuna täpselt meie toolide ees alustati nn parasailingut (langevarjuga paadi taga lendamine), siis ei saanud seda ka ise tegemata jätta. Pealtnäha võib see veidi kõhedust tekitada, kuid tegelikult oli päris huvitav ja mugav sõit. Langevari asus rannaliival ning paat tõmbas kõie pingule ning seejärel pidid jooksma hakkama vee suunas, et õhk varju üles tõmbaks. Paaril korral asi ei õnnestunud ning inimene lohises lihtsalt mööda vett edasi. Õnneks meiega nii ei läinud ja lendasime päris kõrgel.

Start

Siim õhus

Heleni õhkutõus

Heleni maandumine

Meie senisele reisile lisandub veel kaks lendu. Malaisias otsustasime jätkata oma rannapuhkust ning külastada Langkawi saart. Kuala Lumpuri linna me ilmselt ei lähegi, sest oleme kuulnud, et seal pole suurt midagi teha. Seega Austraaliast Eestisse tuleme me kokku kümne lennuga, millest viis on juba tehtud.

Signe said...

Tahaks ka sinna :) Aga valiks mõne teise ranna.
Aga võtke siis veel viimast ja varsti näeme.

Helge said...

päris head pildid - Helen tõuseb õhku, Siim on õhus ja helen maandub...

Andres said...

ma arvan, et see rannapuhkuse plaan on teil väga hea mõte enne Eesti lumekatastroofi saabumist :D

Helge said...

toredat aasta lõppu ja vahetust!

Anonymous said...

Meeldejäävat vana-aasta lõppu ja ilusat uue algust!