Apr 5, 2010

Puuvilja testimised

Jätkame eksootiliste puuviljade proovimist. Huvitav kas mõnda neist võiks ka Eesti poelettidelt leida?

Rambutan

Seekordne eksootiline puuvili on rambutan. Näeb selline karvane välja. On viinamarja maitseline, üsna magus.


Passionfruit

Väga populaarne puuvili. Laialdaselt kasutusel siinsetes jogurtites ja kookides. Maitselt üsna magus, kuid samas mahe. Vili ise on pealt täiesti kõva ja sees on kollane ja söödav magus ollus. Kahjuks on seda söödavat osa vilja sees üsna vähe ja kõht sellest täis kindlasti ei saa:) Aga maitse suurepärane.


Mangosteen

Nägime seda puuvilja mõned päevad tagasi esmakordselt poes. Kassasse jõudes isegi müüja ei teadnud vilja nime:). Pealt jällegi kõva. Sees aga valge viljaliha mis Siimule meenutas välimuselt aju minule aga mandariini. Üsna maitsev, magus, veidi meenutab maitselt valgeid viinamarju.


Muid uudiseid

Meil olid siin vahepeal kevadpühad, nagu teilgi. Reede oli juba enamus tööinimestele vaba päev, samamoodi nagu ka tänane esmaspäev. Nimelt on siin selline lugu, et kui riigipüha langeb nädalavahetusele on esmaspäev ka ametlikult vaba. Tore seadus ju eks:) Meie pühad möödusid üsna tavaliselt, käisime linna peal veidi, vaatasime filme. Mune ei värvinud, ei ole kohanud valgeid mune siin, samas pole ka otsinud.

Reedel ja laupäeval käisin tööl veel selles samas lennukitele toidu pakkimise kohas. Kuid homsest hakkan jälle lahtise pilguga ringi käima ja tööbüroode uksi kulutama. Rääkisin laupäeval peakokaga ja selgus, et kuna nad kaotasid ühe suure tellijaga (jetstariga) lepingu, siis kahjuks on tööd vähem ja hetkel mulle midagi pakkuda ei ole. Kuna aga turismihooaeg algab ja pikaajalised töötajad hakkavad puhkustele minema siis ilmselt mõne nädala pärast nad vajavad kedagi juurde. Kuid kahjuks ei ole mul mõtet niikaua ka tühjalt passida. Ma ütlesin peakokale, et ma siis vaatan igaks juhuks lahtise pilguga ringi, ja ainult selle töö peale lootma ei jää. Vähemalt nad lubasid esimesena mulle helistada kui kedagi vaja ja küsida äkki ma veel vaba. Vähemalt oldi ausad mu vastu ja ei jäetud asjata lootma. Räägiti ära kuidas asjad on. Iseenesest kahju kohe, sest mulle väga meeldis seal. Kõik töötajad olid hästi toredad.

Jalutamas Cullen Bays
Nagu Holland. Hetkel oli mõõna periood ning sadamas veetase ookeaniga võrreldes paari meetri jagu kõrgem. Sedasi pääsevad laevad sadamasse - laevad sõidavad koridori, värav laeva taga suletakse, vesi pumbatakse koridori ning laevad tõusevad, seejärel tehakse laeva ees olev värav lahti ning laev võib sadamasse sõita.



4 comments:

Anonymous said...

Kindlasti on veel puuvilju, mida annab proovida,
ise pole neid pildiltki näinud.
Silvi

Helen said...

Me ikka püüame jah järjest proovida kui midagi erilist näeme.

Caty said...

Kas te sellist puuvilja olete proovinud... näeb välja nagu põlev tõrvikuots. Selline roosa ja igaltpoolt ulatuvad pisikesed lehekesed välja alla poole kaardu. Kahjuks nime ei tea. Olen koguaeg mõelnud, et mis see küll on.Ise ei ole suurem asi katsetaja :D Kui teada saate, siis andke meile ka teada:D

Anonymous said...

olen p millal sa veel selle äikese pildistasid?