Dec 19, 2010

Põhja Vietnam

2 ööd ja 2 päeva sõitsime mööda rannikut Vietnami pealinna Hanoi poole. Bussis kannatas olla küll, midagi väga mugavat polnud, kuid asjas asja ära. Istmed olid sellised nagu pildilt näha. Tagumise inimese jalad käisid ees oleva inimese pea alla. Bussis oli 3 rida narisid. Kokku umbes 40 inimese buss. Valisime bussireisi seetõttu, et saaks lühikese ajaga veidi parema ülevaate Vietnamist. Teel põhja nägime korralikke puhkekuurorteid suurte keskuste, valgete liivarandade, parkidega jne. Nägime kõike seda rahulikku paradiisi, mida arvasime Balis olevat. Kui kunagi rannapuhkust teha tahate, siis tasub siia tulla küll.
Ise arvame, et kunagi tuleme siia tagasi ning vaatame üle need kohad, mis hetkel vaatamata jäid. Lisaks on meie kohatud teised reisijad soovitanud külastada naaberriike Kambodzat ja Laost. Ise me seekord Kambodzasse ei jõua, kuigi algul seda plaanisime. Ajaliselt läheks liiga kitsaks...
Kokku sõitsime umbes poolteist tuhat kilomeetrit. Mida põhja poole jõudsime, seda külmemaks läks. Lisaks oli veel vihmane. Hanoisse jõudsime varahommikul. Peale hotelli sisse kirjutamist läksime esimese asjana shoppama. Ostsime endale mõlemale jope! Ilmakraadid on siin hetkel päeval kuni 20 kraadi, öösel 5 kraadi madalam. Meie jaoks päris jahedad temperatuurid. Sellist temperatuuri tundsime viimati korra täpselt aasta tagasi Austraalias Esperances.

Esimesel päeval vaatasime niisama Hanois ringi ning panime end kirja kahepäevasele paadituurile Ha Long Baysse. Ilmateate järgi pidi kaks järgmist päeva enam vähem OK olema ning nii see ka oli. Temperatuurid olid jahedad, kuid õnneks ei sadanud vihma.

Ha Long Bay oli koht, kus me tahtsime kindlasti ära käia. Tegemist siis kohaga, kus suured kaljud kerkivad merest välja. Ning selliseid kaljusid on palju palju. Sõitsime kaljude vahel ringi, külastasime suurt koobast, sõime kohalikku Vietnami toitu, sõitsime kajakiga kaljude vahel. Suurema osa ajast aga viibisime tekil ning nautisime vaadet. Paadis oli 15 inimest, rahulik seltskond. Ööbisime laevas privaatses kajutis. Ümber meie oli veel umbes 30 samasugust laevakest. Tuuriga jäime rahule, kuid võinuks veidi soojem olla ning laev võinuks rohkem kaljude vahel tiirutada.

Väiksed paadid sõitsid laevade vahel ringi ning müüsid jooki ja sööki

Ööbimiskoht

Muide, Vietnamis pole ühtegi McDonaldsi pererestorani (vähemalt meie andmetel) ning Facebook on blokeeritud.

22. detsember lendame Bangkoki.

Estraalia
Vaatasime netist TV3 Estraalia saadet. Meie meelest on tegemist väga pealiskaudse saatega. Mingit õiget ülevaadet Austraalia elust sealt ei saa. Saade tundus kuidagi negatiivne. Saate alguses on küll püstitatud küsimused, millele nö mindi vastuseid otsima. Kuid tulemuses on näha vaid pealiskaudsus ja mõttetu iba, mis nii mõndagi esinejat lollist küljest näitab. Jääb tunne, et mindi rohkem nalja tegema.

Anonymous said...

Imestan, mida kõike siin maamuna peal võib kohata , selline kaljune meresopp jne.
Ja minu meelest imearmas tütarlaps kala müümas, kui ma nüüd ei eksi, vist kalad kausis
ning toiduvitriin paadil.
Vot, kuis kõik korraldatud.

Silvi

Caty said...

Väga vahva tundub Vietnamis! Loodan, et teie reis läheb aina paremaks!!

Priit F said...

Kambodza kohta oli hiljuti Travelist saade, tundus väga huvitav sihtkoht olevat kui ikkagi aega leiate minge! Nende kaljusaarte vahel on muideks paar 007 filmi tehtud, stseenid siis. Lõpuks keegi ühtib minuga Estraalia saate kohapealt :D suht jama saade peaks mainima.